close

昨晚, 用了個多小時鎖定了Ups Access Point Service , 事源我有東西需要從Manchester 寄去London, 約莫5kg, 翻過ukpost royal mail 價錢好似要8鎊以上, 

於是今天, 早上我一早出門跑去最近我的 UPS Access Point 詢問一下流程, 結果卻是那個Point shop 老早就沒跟Ups 扯上關係

但員工還是很好人給我一個箱子, 然後叫我再上網找找, 回到家, 上網落Order , 鎖定某間Access Point,  到達後

員工又說我沒有印Label, 所以不收, 但電郵都只提及只需顯示電郵方可, 最後我選擇先上學,  單純的我以為print email 上的bar code 就可以,

回到學校把電郵Print 出來, 後又到另一間Access Point詢問, 員工又說這個只是Shipping Code, not label bar code,

.......Fine....於是我打去客服 ....客服回覆無可能無Label bar code, cs 能力有限不能幫你查詢, 你再check 下電郵..然後Hang off :) 

OMG 瞬間覺得香港物流業做得好很好   起碼佢地唔會hea 住覆, 然後一味話係個客有問題囉 , 只係話無可能無可能

然後繼續游蕩, 上網搜尋一下發現有間叫MyHermes的快遞, 我到底走了多久? 我也不知道

去到一個mini store.... 有個機器 可以即場輸入資料, 但重點是它需要信用卡付款...我又企左係度...

話說某次在餐廳/超市付完款後 結果被盜用信用卡, 所以已經不會再帶信用卡出街, 情急下唯有找人幫我下訂單, 我再在現場把label 打印出來

收到確認電郵...又黎玩barcode....我的天丫 個confirmation email 得一組no. 9個字, 但機器顯示應該得6位數字

個人已經急到想喊, 本身仲要比貴左, 現場chop off 付款只需2.79鎊, 上網訂6.49鎊, 職員見到我個樣勁灰, 叫我去對面網吧 印label, 最後我做了 , 多付60p把label印出來 , 總算不用再把箱子托回家

萬萬想不到, 找個快遞公司寄件是件複雜的事。

 

話說 現在是冬令時間, 有點不習慣 , 不到18:00 天就黑了

5067b594-6a64-4f3d-b657-1b9d5bb6f6f6.jpg

arrow
arrow
    文章標籤
    #UPS #ENGLAND #MANCHESTER
    全站熱搜

    甩甩甩甩甩甩甩甩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()