close

今朝坐朝早6:20 機由倫敦STN 到里加RIX

前一天去了朋友家吃飯 , 然後直接坐National Express 通宵車到機場 (遲買的後果是10鎊, 早買早享受)

坐的航空公司是Ryan Airline,清晨6:20 天還是暗暗的 

EQKX3502.JPG

上飛機不久, 就睡著了 睡到到達前10分鐘

XLQL3940.JPG

過關沒幾個人, 一下就過了, 

取行李後, ,到了一間Coffee shop 買杯咖啡喝, 打算把紙幣打散到硬幣

MVBC3697.JPG

喝完咖啡就帶著不屬於自己的皮囊到巴士站, 里加機場

BHBA0384.JPG

告示牌

EPUF5167.JPG

走到巴士站見到一群人排隊在售票機買票, 當我到售票機發現只能付Credit card ,

眼都凸埋, 因為我張信用卡在這裡用的話必需入pin code, 然後我見好多人係巴士跑返落黎買飛

我就問其中一位阿生(乘客): 請問係咪只可以係度買票?

佢話: 係 只可以係度買飛

我話: 下, 佢無得比我入錢

佢話: 咁好不幸部機只接受卡 你無法上車 (重複幾次) 然後佢就上左車,

過左陣, 我等既巴士到, 就上車問司機, 司機話可以比現金, 只係售票機買平好多, eur 1.15 , 巴士上買eur 2

即刻嬲到飛起, 憶起頭先條友話只可以係machine 買....

一路上諗阿諗, 諗到到Hostel 都仲諗緊, 呢個時候神奇

我唔知幾時拎定房錢, 行去reception 交錢, 返到去自己間房, 半個鐘頭後

回過頭來, 仲有張50歐唔見左.... 唔知幾時唔知...

因為自己小氣而沖薰頭腦 應該係拎錢既時候跌左自己唔知...仲繼續focus on 人地句野度

唉 .,,,,50歐對我而言並不是小數目.....加上唔夠訓 ....個人瞬間崩潰

RTCD4161.JPG

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    甩甩甩甩甩甩甩甩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()